دکل و تجهیزات مخابراتی

دکل ICB

این نوع دکل به دلیل وجود فونداسیون پیش ساخته از سرعت بالایی در نصب و تجهیز برخوردار بوده و همچنین مزیت بارز آن قابلیت جابه جایی از مکانی به مکان دیگر می باشد. مزیت دیگر این دکل نسبت به دکل های خودایستا سکشن های یکپارچه آن می باشد که در سرعت نصب تاثیر گذار است. این نوع دکل تا ارتفاع 48 متری در سکشن های 6 متری با قاعده مثلثی در شرکت دمیکو طراحی ساخته و در محل نصب شده و قابلیت نصب استراکچر xpole و mounting microwave  را دارد. این دکل ها دارای سطح بادگیر 15 متر مربع و سرعت باد 130 کیلومتر بر ساعت می باشند. پوشش گالوانیزه منطبق با استانداردهای 222 F-EIA/T

دکل Monopole

دکل منوپل به دکلی گفته می شود که به صورت تک پایه باشد . این دکل با لوله های اسپیرال و چند وجهی ساخته می شود.

این نوع دکل با توجه به فضای کمی که اشغال می کند مد نظر قرار گرفته و در محیط های شهری که زمین از ارزش بالایی

برخوردار است استفاده گردیده و ظرفیت باربری آنها با توجه به تک پایه بودن محدود می باشد.

دکل منوپل تولیدی این شرکت تا ارتفاع 36 متر ، طراحی و تولید گردیده است، بدنه لوله ای اسپیرال و چند وجهی ، قابلیت

نصب استراکچر mounting Microwave , VPOLe, XPOLe در ارتفاعات مختلف را دارا می باشد. پوشش گالوانیزه گرم

منطبق با استاندارد 222 F-EIA/T

دکل NB

دکل های NB مشابه دکل های خود ایستا هستند ، که با توجه به فاصله کم لگ های دکل از یکدیگر ، فضای کمتری را اشغال

می کنند.

دکل های فوق تا ارتفاع 48 متر و سرعت باد 130 کیلومتر بر ساعت و سطح بادگیر 15 متر مربع قابل طراحی و تولید می

باشند.

شرکت دمیکو مفتخر به طراحی و تولید و ارائه این نوع دکل ها به مشتریان خود می باشد.

فنس

فنس مخابراتی از فریم با توری سنگین تولید می گردد که بنا بر نیاز ابعاد هر سایت می توان از یک پنل با ابعاد خاص استفاده نمود. کلیه سطوح قوطی در تمامی مسیر اتصال به توری توسط جوش CO2 ثابت گردیده است که این امر امکان حرکت قوطی به طرفین را ناممکن می سازد.

در هر فنس یک درب جهت ورود به سایت و به صورت دو لنگه تعبیه شده است ، این درب امکان نصب در تمامی اضلاع به جز اضلاع ابتدایی و انتهایی را دارد. درب ورودی به صورتی طراحی گردیده است که هر دو لنگه به سمت خارج فنس باز می گردد و هیچ گونه دسترسی به لولا از بیرون فنس میسر نمی باشد.

این مهم امکان استفاده بیشتر از فضای داخلی را برای اپراتور مهیا ساخته و درب هیچ گونه برخوردی با تجهیزات نصب شده درفضای داخلی سایت در هنگام باز شدن ندارد. شرکت دمیکو تولید کننده انواع فنس های شهری و برون شهری با امنیت بالا بوده و آمادگی تولید هر نوع فنس فلزی در ابعاد و اشکال مختلف را دارد.

مانتینگ دکل

یکی از اجزای جانبی جهت نصب آنتن ها بر روی دکل های مخابراتی می باشد که از صدمه دیدن دکل جلوگیری می کند. با توجه به اینکه دکل ها انواع مختلفی دارند برای نصب آنتن بر روی آن ها از استراکچر ها استفاده می شود. زیرا بعضی از دکل ها نبشی و برخی از آن ها از جنس لوله با سایز های متفاوت می باشند که استراکچر ها کار استاندارد سازی نصب آنتن بر روی دکل ها را انجام می دهند.

مانتینگ های فلزی (براکت های فلزی) قابلیت نصب همه نوع آنتن روی دکل های مختلف را ایجاد می کنند. که بر حسب نوع دکل ها ، استراکچر ها اشکال متفاوتی دارند. از آن جایی که که ممکن است چندین اپراتور بر روی یک دکل مخابراتی آنتن نصب کنند ، لذا از مانتینگ استفاده می شود که باعث شود . تا آنتن از دکل مورد نظر فاصله بگیرد تا بتواند قابلیت نصب چندین فرستنده را در ارتفاعات یکسان به وجود بیاورد.

© تمامی حقوق این وب سایت به شرکت طراحی، مهندسی و توسعه ساخت ایمن ایرانیان (دمیکو) تعلق دارد.