FR-75-012-00:کد فرم تاریخ بازنگری:98/12/15 فرم ارزیابی رضایت مشتریان مشتری گرامی؛ ضمن سپاس و قدردانی از حسن اعتماد شما ، خواهشمند است با تكميل دقيق فرم ما را در نيل به ارائه خدمات بهتر ياری نماييد.پيشاپيش از حسن همكاری شما کمال تشكر را داريم. نام مشتری نام مدير عامل شماره تماس تاریخ تکمیل فرم 1. قابليت دسترسی به افراد ذيربط ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 2. صداقت در عمل ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 3. پاسخگو بودن شرکت ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 4. نحوه برخورد پرسنل سازمان ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 5. زمان پاسخگويی ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 6. مشاوره و حمايت ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 7. کيفيت محصولات دميكو در مقابل محصولات داخلی ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 8. کيفيت محصولات دميكو در مقابل محصولات خارجی ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 9. قيمت محصول نسبت به ديگر شرکت ها با توجه به کيفيت آن ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 10. ميزان کارايی محصول از منظر کيفيت ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 11. قابليت اطمينان و دوام محصول ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 12. کيفيت بسته بندی ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 13. تحويل به موقع ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 14. خدمات پس از فروش ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 15. انعطاف پذيری در برابر خواسته ها ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 16. عملكرد کلی شرکت دميكو در مقابل ديگر شرکت های داخلی ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) 17. عملكرد کلی شرکت دميكو در مقابل ديگر شرکت های خارجی ضعیف (1) متوسط (5) خوب(9) انتقادات و پیشنهادات ارسال فرم